2017. március 27., hétfő

Zöldséggel töltött csirkemell ( low carb)

Egy nagyon finom üde íz. Annak aki szereti a cukkinit és a csirkemellet kimondottan ízleni fog. Legközelebb ( mert bizony lesz legközelebb), le fogom takarni és a sütés fél idejéig így fogom sütni, mert egy picit nekem száraz lett a húsi, de ennek ellenére is azt kell, hogy mondjam nagyon finom.

Hozzávalók:

  • 2 egész csirkemell ( filézve )
  • fél sárga és fél piros kaliforniai paprika 
  • ( vagy egy egész bármilyen színű)
  • egy közepes fej vörös hagyma
  • 4-5 szál újhagyma
  • 1 kisebb (bébi) cukkini
  • 100g krémsajt
  • 100g reszelt sajt ( nálam gouda)
  • só, bors, fokhagyma ízlés szerint
  • 2 ek olíva olaj
Elkészítés:

Az olíva olajon megfuttattam az apró kockára vágott paprikát, majd a hagymákat,és végül a cukkinit is hozzá adtam. Csak pár percig főztem... Sóztam , borsoztam, fokhagymát tettem bele. Még melegen hozzá kevertem a gouda 3/4 ét és a krémsajtot. Félre tettem picit hűlni. Amíg hűlt addig elő készítettem a húst. Ketté vágtam a ciciket így 4 fél lett. Az oldalán bevágtam, hogy zseb keletkezzen. Kívül belül megsóztam. Majd bele töltöttem a masszát. Egy kiolajozott hőálló tálba sorakoztattam őket és a maradék sajttal megszórtam. 180 fokra előmelegített sütőben 40 percig sütöttem. Na és akkor itt jön, hogy legközelebb 20 percig fogom fólia alatt sütni és 20 perc alatt rápirítok majd.
Capresi salátával fogyasztottam. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése