2011. március 26., szombat

"Egy jó szó" játék


Eszter az Én szappanos világom blog tulajdonosa útjára engedett egy játékot. Jó szót és ölelést adni jó, Csatlakozom én is ehez a kezdeményezéshez és megyek kopogtatok a blogokhoz jó szót adva másoknak.

A játékszabályt szó szerint másolom a blogról:

A játék szabályairól egy-két szót. Szóval a játék keretein belül:

- Akármennyi blogtáradnak küldhetsz "Egy jó szót", amivel ő egy pont szerez, viszont egy embernek csak egyszer küldhetsz /ismétlem természetesen csak a játék keretein belül, azon kívül amennyit csak jólesik :)/

- nem kell megvárni amíg Te kapsz pontot, ha tudomást szerzel a játékról, nyugodtan küldheted a virtuális öleléseket

- nem csak annyi pontot adhatsz, amennyit kaptál, lehet, hogy neked sokkal nagyobb szíved van :)

- egy dolgot láttam, ami szabálytalan, valaki, már nem emlékszem ki, úgy intézte a dolgot, hogy saját blogjában készített egy listát, majd odaírta, hogy nekik küld egy-egy pontot. Na ez nem ér, tessék odamenni a blogtárshoz, illedelmesen bekopogni és a szemébe mondani, hogy tetszik amit csinál, vagy ahogy él stb.

A Facebookon is működhet a dolog, de arra mindenki figyeljen, hogy csak úgy küldjön pontot, hogy az aki kapta el tudjon majd nekem erről küldeni egy bemásolt linket, hangsúlyozom a linket és nem csak az üzenetet.

- és végül Ti, akik már büszke tulajdonasai vagytok egy, vagy akár több "Egy jó szó" ponttal, szerintetm jól teszitek, ha nyitotok egy új dokumentumot azokkal a linkekkel amiket majd a játék végén levélben elküldtök nekem. Ez azért lenne jó taktika, mert lehet, hogy április 15-én már nem fogtok emlékezni, ki, melyik posztotoknál hagyott megjegyzést és egy pont is számíthat :)


Read more: http://eszterszappan.blogspot.com/#ixzz1HiHCLDR0

Tehát a játékszabály értelmében nem ide sorolom fel ki kap jó szót tőlem, hanem megyek és helyben kapja meg az illető.

2 megjegyzés:

  1. nem szeretem az ilyen játékokat ám, se a továbbküldözgetős dolgokat..de bekopogok és megteszem :D:
    Drága Tündi, remélem egyszer még közelebb költöztök hozzánk, nagyon messze vagytok! És a sütijeidtől szeretnék elhízni :D.
    köszönöm, hogy vagy nekem!

    VálaszTörlés
  2. a link lemaradt:
    http://bogireceptjei.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo.html

    VálaszTörlés