2011. március 26., szombat

Lapcsánka, Tócsni, vagy krumplibaba vagy éppen minek nevezzelek


Ahány ház ennek a krumplis ételnek annyi a neve.

Életem párja ma korán ment el az éjszakás műszakba, még jóval vacsora idő előtt. Ő nem szereti ezt az ételt ezért most kedveztem az én kis krumplibogaraimnak és elkészítettem. Nagyon megörültek neki, még a pici is nekiesett, pedig ő ma éhségsztrájkba kezdett valami oknál fogva és csak annyi táplálékot vett magához ami éppen ahhoz volt elegendő, hogy éhen ne halljon. De felfüggesztette eme tevékenységét és 2 darabot ő is a magáévá tett.

Fél kiló krumplit megtisztítottam és a robottal lereszeltettem(Minő kényelem :D ) 3 gerezd fokhanymát belezúztam, sóztam, borsoztam 1 evőkanál metélőhagymát is tettem bele. 1 tojást ütöttem bele és rászórtam 3 evőkanál lisztet. Jól kikutyultam.
Felforrósítottam az olajat és evőkanállal a masszából a serpenyőbe tettem, és a kanál hátuljával szép vékonyra elterítettem. Mind két oldalát pirosra és ropogósra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése