2011. április 2., szombat

Brassói aprópecsenye



Ez is egy olyan kaj amit mindenki másképpen csinál de valahogy mind ugyanolyan de mégis más.
Ezt én ma olyan meggondolásból készítettem, hogy a kis krumplibogaram hátha hajlandó lesz enni belőle. Ezzel végre nem lőttem mellé és evett kicsit. Na nem vitte túlzásba , és tényleg csak a sültkrumplit ette de evett. Noszogatás nélkül és jóízűen.

1 kg lapockát felkockáztam öntöttem rá kb fél dl olajat és fél liter vizet. Fűszereztem sóval, borssal, petrezselyemmel. Rákockáztam egy fej vöröshagymát és 4 gerezd fokhagymát zúzva. Addig főztem amíg a levét mind elfőtte, megpuhult és csak a teljesen szétfőtt hagymás fokhagymás olajban maradt a husi. Ekkor még tovább főztem akarom mondani most már sütöttem a húst míg egy kis sülthús színt kapott. Ketté szedtem az adagot mert 1 kg húsból készült étel 2 napra elég nekünk, de milyen a sült krumpli másnaposan? Így csak a feléhez sütöttem ki a kockára vágott krumplit és kevertem össze a szaftos husival. Majd holnap sütök ki friss krumplit a hús másik feléhez. Csalamádét kínáltam hozzá...


Még mondja valaki, hogy nincs telepátia! Bogi barátnőm is ezt főzött ő kb 200 km -re tőlem és úgy hogy ma éppen nem beszéltük meg ki mit főz. Mindíg megvitatjuk és adunk tippet egymásnak de a brassói mostanában szóba sem került. :D AZ ő brassóija

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése