2011. április 25., hétfő

Hawaii csirkemell a la Tündi




Tegnap mikor eldöntöttem, hogy ez lesz az ebéd ma, még nem sejtettem, hogy a lehető legjobb ételt választottam ki mára. Valami gyorsat, finomat és húsvéthoz némiképpen illőt szerettem volna.
Nem tudtam életem párja mikor ér haza a munkából(mert ugye a pékeknek nincs ünnep, sőt ilyenkor van a nagyüzem), de ő most időben jött meg, viszont úgy adódott, hogy én is éjszakás voltam. Nagyon késő volt mire sikerült álomba szenderülnöm amikor pedig sikerült akkor elsőszülöttem szólt, hogy fordulna. Így erőm sem lett volna valami több fogásos hiper menüt készíteni. Kalácsot akartam még sütni a sonka mellé de azt hozott a saját bejáratú házi pékem :D, így ez alól is fel lettem mentve, szégyen ide, vagy oda de nem is bánom...

Szóval rátérve a hawaiira...
2 egész pipicicit megmostam hideg vízbe, és szép vékonyra felszeleteltem. Elkészítettem a pácot. 4 evőkanál étolajba bele kevertem 1 zacskó szárnyas fűszerkeveréket, 2 evőkanál mézet, 3 gerezd fokhagymát zúztam bele és sót szórtam rá. Ebbe tettem a hús szeleteket és jól záródó dobozba pár óra hosszára hűtőbe tettem, néha meg-meg ráztam, hogy a húst mindenhol érje a pác.


Amikor készíteni akartam az ételt elővettem és megforrósítottam egy serpenyőt szárazon és a hús szeleteket ebben kezdtem el sütni, további zsiradék hozzáadása nélkül, mindkét oldalát a szeleteknek hírtelen megsütöttem.


Hőálló tálba raktam őket 2 rétegben

Ananásszal kirakosgattam a tálat a húsok tetején.


12 dkg szeletelt trappista sajttal betakartam

25-30 percre sütőbe toltam, a sajt szépen ráolvadt és az ananász is átsült.

Legjobban a párolt rizs illik hozzá, de a napokban volt rizs így én most sült krumplit kínáltam hozzá, nem bántam meg ízletes volt így is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése