2011. május 7., szombat

Eper sheak a la Tündi :D



Igen ez egy tényleges teli találat volt, nem hiába került a darts tábla közepére. :D A fagyasztó legmélyén találtam szembe magam egy csomag eperrel. Gondoltam, hogy meglepem a fiú csapatot egy kis nyalángsággal (de még a húsvétkor készült csak most posztolok róla). Szóval kivettem és egy kis hideg vízzel a zacsira csurgatva gyorsabb olvadásra bírtam, de nem is akartam, hogy teljesen felolvadjon. Csak hogy ne álljon már tömbben és a turmix is megtudjon vele bírkózni

Így készült:
Ugye a sheak alapja a vanília fagyi, nekem az nem volt itthon így a fagyasztott eper adta a fagylalt jelleget és a tejszín a krémességet. Szóval 30dkg fagyasztott epret a turmix gépbe tettem, rászórtam 3 csomag vaníliás cukrot és még 3 evőkanál kristály cukrot. Felöntöttem fél 3 dl tejjel és 2 dl tejszínnel. Majd összeturmixoltam az egészet. A megfelelő állag eléréséig turmixoltam és pohárba töltve azonnal fogyasztottuk.
A cukor mennyiségét az eper édességéhez viszonyítva növeljük vagy csökkentsük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése