2011. június 11., szombat

Gyümölcs saláta


Ez az a nyalánkság ami hiába van gyümölcsből sosem tudok annyit csinálni, hogy az ne fogyjon el. Ez az adag sem élte meg a másnapot (pedig úgy még finomabb). Jah és nem utolsó sorban még kiskorú is megkóstolta az epret vagyis 2-3 szemet meg is evett, amire eddig nem volt példa.
Ma visszük a fiúkat vadasparkba, úgyhogy főzőcskézés sütögetés nem lesz.
Ha minden jól megy egy nagyon kedves régi barátnőmmel Zsanival, és családjával megyünk, már nagyon várom mert régen nem találkoztam vele/velük vagy csak futólag.

Na de a tárgytól eltértem...
Ez a saláta így készült:
1 almát (idared), 1 banánt, megtisztítottam és feldaraboltam, a gyümölcs tortából maradt fél doboz barack konzervem ezt is feldaraboltam és a levével együtt a többi gyümölcshöz adtam. Ezután megmostam és feldaraboltam 30 dkg epret és ezt is a többiek közé küldtem, alaposan összekevertem, vigyázva, hogy a gyümi ne törjön és már kész is. Alaposan be kell hűteni és már fogyasztható is. Nekem most a konzerv hűtőben volt így azonnal neki is tudtak esni a fiúk.:D

A cukros befőtt létől nem ez a legegészségesebb saláta de van a majonézes változat is, szerintem az sem különbben egészséges mint ez. Akkor lenne az, ha nem kerülne rá semmilyen öntet de mi így szeretjük :D

Bármilyen gyümölcsből jó, habár a dinnyét még nem próbáltam, de azzal is biztosan finom. Na majd azt is megpróbálom ha lesz olcsóbban és finomabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése