2011. november 30., szerda

Karácsonyi vásár

Ma csak néhány képet osztok meg amit Landshutban a karácsonyi vásáron járva készített a férjem. Én nem értem rá fényképezni sürgős nézelődni valóm volt. :D

Fűszeres pult, roskadásig volt minden félével...

Legnagyobb meg lepetésünkre ott díszelgett a piros arany is. Azonnal ki szúrtam :-D
Hol máshol készültetett volna rólam kép mint a süti formás stand elött?
Annyi forma és kiszúró...Szebbnél szebbek voltak. És meg bírtam állni, nem hoztam semmit, de még karácsony előtt vissza megyünk. Nem ígérem, hogy akkor is ilyen erős leszek :D
Találkoztunk a mikulással is, nem olyan volt mint a magyar :( Kicsit sem volt kedves, mosolygós. Ez volt a vásárban az egyetlen csalódásom, nem is csoda , hogy Dávid félt tőle.

Gyönyörű kézzel festett szobrok. A legkisebb is ami olyan 5 cm magas lehetett 15€ ba került a legnagyobb pedig 1300€ :O


Végül egy gyönyörű kép ami szinte képes lapra kívánkozik...

2 megjegyzés:

  1. Micsoda erő!, hogy lehet csak így egyszerűen hazamenni kiszúró nélkül? Nem semmi, én biztos nem lennék ilyen erős. :)))
    Az utolsó kép, gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  2. Csilla! Erős voltam de legközelebb nem állok jót magamért ;-)

    VálaszTörlés