2014. október 10., péntek

Sajtos töltött tekercs



Mostanában össze futottam párszor a sajtos sonkatekerccsel. Nagyjából ugyan az a recept bár egyhelyen olyannal is találoztam, hogy mind a kép mind a recept szóról szóra ugyan az volt.
Hm... no komment...Ha nem tudom elkészíteni, befotózni akkor nem bloggolok, ennyi. Vagy azt írom, h itt és itt találtam és tök jó, meg hasonlók. Na de azt mondtam no komment mer csak felhúzom magam és benneteke is kedves posztjain dolgozó blogger társak.

Szóval nekem is megtetszett és el is készítettem...Persze változtattam bőven rajta.
A szálak engem Aledához vezettek így a támpontot ő adta nekem az elkészítéshez.

5 dkg vajon 2 ek lisztet(fehér tönköly) kissé megpirítottam, hozzá tettem 2 dl tejfölt rázúztam 1 gerezd fokhagymát kis borsot és egy ek szárított petrezselyem levelet, 10 dkg reszelt sajtot és 1-2 percig őssze rottyantottam őket. Azeredeti recept alapján a fűszerezés elmaradt, de a mi szájízünk szerint fűszeresebbre készült. Nem is bántam meg.
20 szelet sonka kell hozzá, nekem meg volt ugyan a 20 szelet de kis sonka szeleteim voltak, így másba is tekertem. Vékonyra szeletelt lyonerbe is tekertem, tehát párizsivel is működik.
A szalámi egyik felére kanállal a masszából elosztottam és szorosan feltekertem. Felevert tojásba prézlibe, majd vissza a tojásba végül pedig morzsára örölt conflexbe hempergettem, figyelve, h a széleire is jusson és le zárja a panír azt, h ne folyjon ki a sajtos krém. A conflextől kapott egy roppogós külsőt a gyerekeim szereik az ilyen paníros ételeket.
Egy ótáta hűtőbe tettem, majd mielött enni szerettük volna forró olajban hirtelen 1-2 perc alatt aranysárgára sütöttem a roládjaimat.

Párolt zöldséget és tojás salátát fogyasztottunk hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése