2017. január 29., vasárnap

Tojástekercs ( low carb)

Reggelire sűrűn eszek tojásrántottát. Minimális szénhidrát, de annál több fehérje, edzés elött ideális. De kicsit már unalmas... egy csoportban találtam ezt az alternaívát, azon a bizonyos arckönyvön, azonnal megtetszett és nem is vártam sokáig, hogy kipróbáljam. Elárulom ez a prototipus volt, de azóta már másodjára reggeliztem ilyet. Életem párjával is megkóstoltattam, és neki is izlett :D
Nálam minden bizonnyal rendszeres vendég lesz az asztalnál .

Hozzávalók:

- 2db tojás
- 1 ek tejföl
- 1 ek liszt ( lowcarb Norbi, vagy zabpehelyliszt, de akár tk liszt is lehet)
- 1 kk sütőpor
- 1 késhegynyi só
- tetszőleges töltelék

Elkészítés:

A tojást a pici sóval villával felvertem. Hozzá kevertem a tejföld mejd a sütőporral elkevert lisztet.
Egy palacsinat sütőt vékonyan kiolajoztam, és mint a palacsintát kisütöttem. 2-3 perc után ügyeen alányulva meglehet szépen fordítani. 
Majd megpakoljuk azzal amivel fogyasztani szeretnénk, én most sajtot reszeltem rá, csirkemell sonkát és keményrefőtt tojást tettem bele. Majd feltekertem és zöldségekkel jóízűen elfogyasztottam.
Ebből a mennyiségből egy adag lesz, viszont nagyon laktató...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése